Більшість автомобілів будуть купувати через Інтернет

05.11.2008

Для тих, хто збирається придбати б/в автомобіль, всесвітня мережа стає просто незамінним джерелом інформації.

Результати міжнародного дослідження, яке провела консалтингова фірма Capgemini (вона працює більш ніж у 36 країнах світу), 88% потенційних покупців б/в автомобілів приймає рішення про купівлю, використовуючи дані з Інтернету. Нові он-лайн інструменти, такі як пошукові системи, блоги на автомобільну тематику та форуми, стали для покупців авто ключовими ресурсами у першу чергу тому, що з їх допомогою можна дізнатися точку зору інших користувачів, які вже здійснили чи також збираються здійснити покупку авто.

Для порівняння, у 2001 році величина даного показника склала лише 2%. Майже 44% респондентів навіть зазначили, що готові оформити придбання через Інтернет. Багаторічне дослідження проводилося у Німеччині, Франції, Великобританії, Бразилії, Китаї, Індії, Росії і США.