Ввезення потриманих авто в Україну стане невигідним

04.09.2008

Відміна заборони на ввезення транспортних засобів в Україну старше 8-ми років, не призведе до "наводнення" вітчизняного авторинку подержаними авто, так як в цілях адаптації українського законодавства до вимог СОТ, обмеження на ввезення старих авто знято.

Тепер в Україну дозволено ввозити автобуси, вантажні і легкові автомобілі, котрим на час ввезення або експлуатації більше восьми років. Автоматично в повну силу вступає в дію так звана "перша реєстрація" , передбачена Законом "Про внесення змін до деяких законів України стосовно реєстрації транспортних засобів" N427-V від 6.12.2006 г., чинний з 1.01.2007 г.

«Перша реєстрація в Україні – це реєстрація транспортного засобу в Україні, яка здійснюється уповноваженими державними органами України вперше щодо цього транспортного засобу» відзначено в в Законі № 427-V.

І якщо знімається заборона на ввезення потриманих авто, то у відповідності з Законом "перша реєстрація" приводить до того, що ввезення таких автомобілів в Україну стає економічно невигідним. Так для прикладу, будь який автомобіль середнього класу старіше вісьми років, вартість якого в Європейских країнах біля 1 тыс. евро, у нас будет оцінюватись біля 10 тыс. евро після розмитнення та реєстрації.

Згідно з Законом, перша реєстрація легкового автомобіля з об’ємом двигуна до 1000 куб.см обійдется

для нового авто - 30 грн

до 8–ми років - 50 грн

більше 8–ми років - 1000 грн

Реєстрація легкового авто з двигуном від 1000 до 1500 куб. см

для нового авто - 60 грн

до 8–ми років - 75 грн

більше 8–ми років - 3000 грн

Реєстрація легкового авто з об’ємом двигуна від 1,5 тыс. до 1,8 тыс. куб.см

для нового авто - 90 грн

до 8–ми років - 126 грн

більше 8–ми років - 5400 грн

Крім всього вищенаведенного, ще існують обмеження на ввезення транспортних засобів по екологічних вимогах. Так, на данный час в Україні діє стандарт "Євро-2", в Європі - "Євро-4". Якщо в Україні з 1 липня наступного року буде введено стандарт "Євро-3", то автоматично всі автомобілі більше 8-ми років не підходять під ці стандарти.

Після введення "Євро-3" в дію питання справедливості чи несправедливості обмежувальних механізмів на ввезення старих авто відпаде саме по собі. Оскільки податки передбачені за використання старих авто, роблять невигідним покупку таких транспортних засобів.