Автомобільні логотипи

Всі ми знаємо, що автомобільний логотип вказує на приналежність автомобіля конкретній марці. Проте за ним може ховатися захоплююча історія походження марки та навіть біографія її засновника. Як виникли найбільш популярні автомобільні логотипи іномарок?



Alfa Romeo

Alfa Romeo logo
Компанію по виробництву автомобілів було засновано у Франції і називалася вона Darracq. З нею співпрацював італійський аристократ Кавалер Уго Стела, який пізніше перевів завод у Ломбардію. Її назвали A.L.F.A. – Anonima Lombarda Fabbrica Automobili. Друга частина назви, Romeo, додалася в 1916 році. Никола Ромео, бізнесмен з Неаполя купив завод і став виготовляти боєприпаси. Лише після закінчення Першої Світової Війни компанія знову стала виготовляти автомобілі.

Aston Martin

Aston Martin logo
Компанія з’явилася в 1913 році, та була заснована Лайонелом Мартіном і Робертом Бамфордом для випуску спортивних, гоночних й високошвидкісних авто Singer. Перший автомобіль, який переміг в гонці, назвали «Астоном Мартіном» на честь творця і траси, на якій він відзначився. У 1927 році до логотипу автомобіля агента 007 додали орлині крила.

Audi

Audi logo
Логотип марки автомобілів Audi – чотири кільця, хоч і нагадують олімпійські кільця, не пов’язані зі спортивною тематикою. Кожний з них представляє одну складову консорціуму Auto Union. “Audi” в перекладі з латині, а “Horch” в перекладі з німецької означають “слухай”: Август Хорьх навмисне використовував гру слів, щоб його нову фірму не плутали із заводом, на якому він раніше працював.

BMW

BMW logo
Логотип автомобіля цієї марки – це стилізований пропелер літаків Баварських повітряних сил, що обертається на тлі блакитного неба. Кольори прапора Баварії – білий і блакитний. Спочатку баварський мотобудівельний завод (Bayerische Motoren Werke) виготовляв двигуни для військових літаків заводи. Після Першої Світової Війни він перепрофілювався і став випускати мопеди, мотоцикли та, нарешті, автомобілі.

Citroen

Citroen logo
Компанія Андре Сітроена починала свою роботу, виготовляючи зубчаті колеса і поставляючи коробки передач деяким виробникам авто. Два шеврони на логотипі автомобіля означають зубчату передачу.

Ferrari

Ferrari logo
Кінь, що скаче, – це емблема італійського аса Франческо Барача. Його батьки переконали Феррарі зробити емблему їх загиблого сина логотипом для гоночних авто.

Lamborghini

Lamborghini logo
Ферручо Ламборджіні обрав бика як символ механічної потужності, тому що в його селі спрадавна вирощували цих тварин. Спочатку компанія виготовляла сільські трактори.

Mitsubishi

Mitsubishi logo
Компанія Mitsubishi була заснована в 1870 році і будувала кораблі, але теперішня назва з’явилася лише трохи більше 20 років назад. Назва “Міцубісі” складається з двох частин: “mitsu” – три, і “hishi” (яка в середині слова перетворилася на “bishi”). Вона означає “водний каштан” або “ромб”, який відображений в емблемі компанії, що символізує пропелер судна, а також переводиться як “три алмази”.

Volkswagen

Volkswagen logo
Фольксваген (“народний автомобіль”) зобов’язаний своєю появою Адольфу Гітлеру, який вирішив створити доступний для широких мас автомобіль. Логотип VW вигадав Франц Ксавье Реймспісс, працівник Porsche, у рамках конкурсу на дизайн емблеми нового автомобіля.

Окрім цих логотипів, існує величезна кількість емблем автомобілів, про які ми розповімо наступного разу.